Monday 7 May 2012

-Cewi sangat

Assalamualaikum 

Semalam, balik keje cik fifiey terus merempit ke kedai kodak depan stesen bas mara, dua pusingan cik fiifey baru dapat parking, menci .. menci susah sangat nak cari kalau p tempat tu, kemain lagi la dengan hidung kembang jalan lenggang lenggok macam tweetywalk.

Ermm akhirnya cik fifiey berjaya memiliki Kamera Digital yang x berapa nak canggih berwarna merah,, wow !! cewi sangat dari semalam sampai la ke office nie.. Bukan nak bangga tapi selama setahun setengah cik fifiey mengidam nak ada kamera sendiri.

taraa... merahnye makngah 

Tahun nie, kamera cik fifiey akan berkhidmat pada pernikahan bff cik fifiey, hari raya dan hari-hari yang tidak rasmi hahahah. Cik fifiey dah serve dalam gambar kat google, memang mantap tahan kritikal cik fifiey tengok,, nafsu ammarah nie ditahan berkali-kali kerana ketiadaan fulus yang beribu-ribu hik hik..



Seronoknya kalau itu kamera cik fifiey kan, insyaallah satu hari nanti cik fifiey akan buktikan pada satu malaya bahawasanya cik fifiey layak memiliki kamera yang canggih dan besar macam badak nie,, ntah la sejak gila dan terlalu obses dengan kamera, cik fifiey rasa cik fifiey patut ada satu kamera untuk menangkap muka cik fifiey yang comel ni,, *haaaaa perasan lebih.

Dibawah nie adalah hasil tangkapan cik fifiey semalam dan pagi tadi, cun jugak la picture nie kan, so sekarang cik fifiey kena jaga dengan baiknya sebab kawan cik fifiey kata rosak je memang susah nak baiki sebab barang-barang kamera mahal.




Macam kamera canggih tak?? Tolong Jangan Perasan Cik Fifiey ^__^ so cik fifiey dah x perlu nak risau 567 jam sebab benda yang diidamkan dah termakbul dah ada depan mata. Sekarang kena jaga dengan baik sebab gajet-gajet cenggini sensitip sangat ... muah muaah cayang dia..

Sekian Teima Kasih !! sayang korang 




6 comments:

  1. amboi..kamera baru ek cik fifiey..lepas ni boleh lah buat photoshoot..:)

    ReplyDelete
  2. SEMEstinya cik jay ~ nie hasil duet PTPTIpu ... wuuuuuu~

    ReplyDelete
  3. bapa harga ? um~ follow me sesapa ada blog www.diarimaqsuroh.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cantekk lah cm dslr jugk gmbr dy

    ReplyDelete