Monday 5 November 2012

-Bersua Kembali-

Assalamualaikum

Pembaca budiman lagi cendiakawan cendawan sekalian, thanks sudi ziarah entry cik fifi walaupun sebulan sekali cik fifi entry, jari jemari yang comel nh tetap nak menulis untuk korang. Alhamdulilah 2 nov yang lalu cik fifi genaplah 34 hari cik fifi berkhidmat di Sekolah Menengah Putra Perdana, Puchong, pengalaman yang cukup bermakna paling meletOp abad ini *meletop ke.



peace .. trademark budak-budak comel cik fifi nie


Anak-anak murid cik fifi nh sporting blakee, pantang cik fifi free ajak berborak bagai, kononnye sedih cikgu x mengajar di sekolah tu lagi, just guru ganti je, 2 3 hari lagi nak cuti sekolah kalut la bebudak nak bergambar dengan cikgunye ^^ smile ... bergambar sampai lenguh muka yang comel ini *perasan la sorang-sorang.


hamek kau !! cikgu pon nak peace jugak ~

Itu ini sana sini atas bawah depan belakang adalah pengalaman cik fifi sebagai Guru kepada murid-murid Sekolah Menengah, sebelum tu cik fifi rasa tak percaya dan tak yakin nak mengajar di Sek Men nie .. Sebelum nie cik fifi mengajar murid-murid Sek Ren je, kali ini cabaran yang betul2 mengajar Erti Seorang Guru. Nak tahu sifat seorang guru mesti ada sifat Sabar Tabah Tegas Berdisiplin Cekap Amanah Bijak jangan lembab ye .. Bukan student yang mengontrol kite .. Tapi kite yang mengontrol student ..

Yang pakai baju kurung hijau tu MY bff, dia pun bekerja di sekolah yang sama, dari zaman sekolah kitorang sampai la suku abad nh tetap bersama, kawen je tak sama *perlu ke cakap macam tuh !!
v
v
Gembira sama-sama, sedih sama-sama, kena kutuk sama-sama, kena marah pun sama-sama means Everything kami tetap bersama...



Cik fifi rasa bertuah dan bangga * hidung dah kembang tuh !! kebetulan sekolah tersebut buat event HI-TEA dan  ANUGERAH guru ... memang meletop la.. nak tahu meletop ke tidak korang jangan lupa saksikan entry cik fifi yang mana cik fifi akan ceritakan keadaan disana *tunggu cik fifi entry pleaseeeess 



Tengkiuu sudi bace !! love u all



6 comments:

  1. amboi..cikgu dia pun nk buat peace sokmo..hehe..

    ReplyDelete
  2. comeyyy cikgu nyerr..tentu anak murid ramai yg suka bila cikgu masuk kelas... ^^

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah ... suke mengajar budak-budak nh ..

    ReplyDelete
  4. bgusla semua dh kje...kim slm kt zila...rindu nk jmpe die

    ReplyDelete
  5. siyd evolta ... wahh teruja u komen i punye bLog ... i terjah u punya bLog plak ye ... zila this week last ..

    ReplyDelete